יום שישי, 29 בינואר 2010

הצעת נישואים מתוקה



לפני יומיים קיבלתי טלפון מבחורה מתוקה במיוחד, ובפיה בקשה שאי אפשר לסרב לה:
אחיה מתעתד להציע נישואין לחברתו ביום שישי בערב (ממש עכשיו, כששורות אלה נכתבות!), והוא רוצה להפתיע אותה בדרך מתוקה במיוחד:
"אני יודעת שהזמן קצר... אבל בבקשה...
מה שתירצי, איך שתרצי- בטוחה שיהיה יפה".
תגידו אתם- אפשר לסרב לבקשה שכזו?

קמח, סוכר, שוקולד וחמאה זינקו למערבל, שמנת הורתחה והבצק נלוש.
משטח זריז נחתך וצופה, פרחים נשזרו, סרט סוכר רחב נכרך סביב- וההזמנה מוכנה. רק להוסיף טבעת מרשימה ומלאת כוונות.
מקווה שאמרה לו כן...

איך אפשר לסרב לרומנטיקן שכזה.
אפשר כבר להגיד מזל טוב?

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    נראה ממש מגניב, הצעה מקורית.
    אני חושב שאם ההצעה תהיה מקורית ויפה היא תגרום לאישה להגיד כן רק מההתרגשות.
    אני אישית יודע שאשתי אוהבת טיסות בשמי הארץ, לכן החלטתי לארגן הצעת נישואין ממסוק. השכרתי מסוק אשר יטיס אותנו בשמי הארץ ובמהלך הטיסה כאשר עברנו בלילה מעל חופי תל אביב שאנחנו צופים בכל האורות של העיר הוצאתי את הטבעת ושאלתי אותה אם היא תינשא לי. היא הייתה פשוט בעננים, תוך כדי כמובן שדאגתי שיצלמו את האירוע.
    מאז תשעים אחוז מהחברות שלה שלחו את החברים לשאול אותי איך להציע להם נישואין.

    השבמחק