יום שישי, 22 בינואר 2010

פורים- סנונית ראשונה


תפסתם אותי... אני אוהבת את פורים!
אני יודעת שט"ו בשבט לא הגיע עדיין ויש עוד קצת זמן עד לחג הצבעוני שלי, אבל ההכנות כבר בעיצומן ומבחינתי- פורים כבר כאן.

במסגרת העבודה אני כותבת הדרכות רבות לעיתונים, מגזינים, אתרי אינטרנט ועוד, ורוב הכתבות נסגרות זמן רב לפני פרסומן. כך יוצא שלפני ט"ו בשבט הסטודיו שלי מלא בליצנים מכל הסוגים, רעשנים והפתעות, ואני כבר מחפשת (ללא הועיל) מצות בסופר, לצילומים הבאים.

המבולבלים העיקריים הם ילדי, מבקרי הקטנים, ששום מוצר לא יוצא את פתח הסטודיו ללא הביקורת הכנה והתמימה שלהם. "אמא, מתי פורים?" פלא שהם שואלים וכבר מתכננים את התחפושות???

במיוחד בשבילכם, ההצה ראשונה ליצירה מתוך מארז כרטיסיות פורים- סנונית ראשונה משלל ההפתעות שהכנתי לחג:
מארז כרטיסיות יצירה לילדים, שאפשר להניח על השולחן ולעבוד מולן. יצירה קלה מחומרים ביתיים שכל אחד יכול לבצע, המניבה תוצאות מרהיבות ומפתיעות.

יצירה ראשונה- כדור שוקולד ליצני:
מכינים כדורי שוקולד ע"פ מתכון אהוב, ומניחים בעטרת נייר.
(כדאי להצטייד בעטרות נייר צבעוניות ומבריקות)
מניחים עטרת נייר נוספת, הפוכה, על כדור השוקולד, ומפסלים מבצק- סוכר את ראש הליצן:

יוצרים כדור מבצק ירוק, משטחים ומדביקים במעט מים לעטרת הניר. מוסיפים כדור בצק בצבע גוף, ואת החיוך יוצרים ע"י הטבעת חותכן עגול על צידו בפני הליצן. מוסיפים שני כדורים לבנים, משוטחים, כעיניים, ועליהן עיגולים קטנים יותר בתכלת. מסיימים בנקודה שחורה כאישון.
מוסיפים כדור בצק כאף, ולחיים ורדרדות. השיער הינו בצק סוכר צהוב, טבול בסוכריות צהבהבות קטנות. מוסיפים כובע ליצן, וקצת נצנצים לעיצוב עוגות לסיום.

חג שמח!


3 תגובות:

  1. חמודי! תתחדשי על הבלוג ובהצלחה!

    השבמחק
  2. טל,בהצלחה! העיצוב אכן מקסים ותמשכי למלא את הבלוג ואותנו ברעיונות ושאר דברים מקסימים
    פז

    השבמחק