יום שישי, 22 בינואר 2010

פוסט ראשון... איך מתחילים?



כבר המון זמן שאני מתכוונת לפתוח בלוג. מנויה על אינספור בלוגים, קוראת באדיקות כל פוסט שמתפרסם בבלוגים החביבים עלי במיוחד, מרפרפת על האחרים, ומפנטזת על בלוג ורדרד משלי.
אפילו פתחתי אחד- ואיכשהו לא התחברנו, הבלוג הלבן ואני.
נשמע מוזר, לא? מגבלות העיצוב של הבלוג ההוא (או שלי, שלא ממש שולטת ברזי האינטרנט) הובילו אותי לפתיחת בלוג לבן, סטרילי כזה. לבן כל כך שלא התחשק לי לעדכן אותו...

והיום אני חולה. מן צינון מתיש כזה, קדם שפעת או משהו בסגנון. אז אחרי שישנתי כל אחר הצהרים, התפנה לי הלילה והחלטתי לפתוח בלוג חדש, ורדרד ומתוק, ולהציף אותו בתמונות, מתכונים, חוויות ושאר מתוקים השזורים ביומיום של מעצבת עוגות.


והנה הכרות קצרה:
קוראים לי טל צפריר, אמא של שקד, תומר, יואבי ונגה. מעצבת גרפית במקצועי, ובזכות ילדי עוסקת מזה 12 שנים בעיסוק מתוק במיוחד- עיצוב עוגות ייחודיות ומיוחדות לחגיגות ולאירועים!
בעלת סטודיו טלטלים, מבצרי הנפלא, ענן של קצפת רכה בלב שכונה ותיקה, מקום המפלט שלי מלחצי היומיום ומטרדות החיים- מקום של שקט ושמחה ובעיקר של עיצוב, יצירה, טעם וצבע.

אוהבת (אוקיי, מכורה) ליצירה מכל סוג שהוא!

הכרות ראשונית- עשינו. יש לי פוסט ראשון... ממשיכים הלאה, תודה שהצטרפתם.


4 תגובות:

  1. ברכות על הבלוג החדש!

    נהנית לצפות ביצירות המדהימות שלך ומתפעלת בכל פעם מחדש!!!

    *** מחכה בטירוף לפתיחת סדנאות באיזור השרון/מרכז ***

    דוברת

    השבמחק
  2. אני עוקבת אחרייך כבר שנים!
    מתה על העוגות והעיצובים שלך,
    ואפילו רכשתי ממך מזמן מזמן... עוגה ליום הולדת של הבת שלי..
    עכשיו שיש לך בלוג אפילו יהיה לי יותר קל...

    השבמחק
  3. ואני תכננתי לחזור מהעבודה ולנמנם לי קלות, נו היה שווה!
    חולה עלייך ,את משהו מיוחד במינו, אפילו שלא מצליח לי לראות אותך כמה שאני רוצה, מרגישה כאילו נפגשנו אתמול... ממש שומעת אותך מספרת את הסיפורים.
    ימי ההולדת של הילדים נשמעים כיףףףףףףףף אמיתי
    יובל דומה כל כך לאיל, מה יהיה טל את לא משאירה עליהם סימנים חחחח

    מחכה שתחזרי וניפגש
    מחזיקה אצבעות
    שתצליחו גם להנות ולכייף ביחד
    אוהבת
    אתי

    השבמחק