יום שני, 25 בינואר 2010

טלטלים-בוטיק, חשיפה ראשונה




חשיפה קטנה, הצצה בלעדית לעולם שהוא רק שלי, שאיננו מאכלס משתתפי סדנאות, את באי החנות או עוברי אורח סקרנים: נעים להכיר, טלטלים בוטיק.

סטודיו טלטלים, הבית השני שלי, משרת אותי נאמנה כבר 8 שנים כמעט. מרגע הקמתו הוא המקום הכי הכי נעים לי, הכי נוח לי, הכי מסודר ומתאים לי ליצירה ולהשראה. ופתאום הוא כבר קצת קטן, וקצת לוחץ, ולא לכל דבר יש מספיק מקום ומה עושים בעצם עם 4 עוגות חתונה באמצע תהליך אם מחר בבוקר יש סדנא???


מה עושים? פותחים סטודיו נוסף. מקום חדש- ישן, חדש בשבילי אך ותיק במהותו, אשר משרת אותי היטב בכל הקשור בעיצוב עוגות ייחודיות לחתונות ולאירועים. לקח לי קצת זמן להרגיש בבית... אבל היום אני מאושרת בין מיכלי הגרין גייט היפהפיים המאכסנים באהבה חומרי גלם ואביזרים רלוונטים, לבין התנורים והמקררים הענקיים. שידרוג אמיתי בתנאים, אבל הלב... עוד טיפטיפה צריך להתרגל.


הביטו בתמונות, דמיינו את נורית הקונדיטורית המוכשרת מתהלכת בין קערות ורדרדות בסינר לבן, הקשיבו בדמיונכם לרעש המיקסרים המערבלים כל העת עיסות משובחות, הריחו את ריח השוקולד, הוניל, הקינמון והתפוזים. דמיינו בצקים צבעוניים נלושים והופכים לאיטם לכלות צחורות, לחתנים נרגשים, לפרחים בריח סוכר מתקתק. דמיינו את פיות הסוכר העוטות כנפי סוכריה נוצצות ואת שדוני היער המתוקים הממתינים ללא נוע על פטריה מנוקדת.

זה המקום בו מתגשמים חלומות.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה