יום שני, 26 ביולי 2010

נשיקות

אמא שלי המקסימה חגגה יום הולדת 60. 60??? 60!
ישבתי וחשבתי, אספתי את הדברים שהיא הכי הכי אוהבת, ורקמתי מהם חגיגה מיוחדת, מתוקה ואוהבת.
והנה רשימה חלקית: את הנכדים, את הילדים, את סבא כמובן, כל דבר מתוק, ורדים, תויות עדינות של סבונים, ונשיקות (עוגיות לבנות כאלה, קצפיות, שזוללים בהנאה...).

מאז שאני זוכרת את עצמי, אהבתי לשמוע את הביצים הנשברות, את רחש החלמון המחליק מקליפה לקליפה (רק שלא יפול ויהרוס את הקצף!), את טרטור המיקסר המקציף ומקציף ומקציף...
חלבון שקוף הופך אט אט לקצף לבן, מבהיק ומתוק, מחליק לשקית זילוף ופורץ ממנה, מוכן להמתנה ממושכת בתנור.
חיפשתי דרך לשדרג את הקצפיות, להשאיר את הנשיקות טעימות ונוסטלגיות, אבל מכבדות את המעמד.
הקצפיות הראשונות הגיחו מן התנור בבוקר יום ההולדת, מוכנות לרגש ולשמח, ולקנח את ארוחת הבוקר-

















זוג נשיקות ענקיותתת (כל אחת בגודל תבנית תנור), מתוקות וחוגגות.
הנשיקות הבאות הוגשו כחלק משולחן הקינוחים במסיבת יום ההולדת, אשר הכיל מספר לא מבוטל של וריאציות של המתוק המתוק הזה...
בתמונה- בכל קומה נשיקות בטעם שונה- טבעי, פירות יער ופיסטוקים.























עוד ועוד ענני קצף צחור, בטעמים ודקורציות משתנים...

































גם את המסיבה עצמה התאמתי כמובן לכלת השמחה המקסימה שלי- נסענו (בהפתעה גמורה), כל המשפחה, לצימרים מקסימים בשם טרופיקלן במושב בצת (מומלץ בחום!).
לאחר יממה מלאה בהפתעות משפחתיות (סדנא לציור על דלעות נוי לכל המשפחה- דלארט, סיור וינטג'י על עגלה וסוס בשדות ירוקים, ארוחת בוקר כפרית ועוד), שלחנו את סבא וסבתא למסעדה רומנטית, ובינתיים הפכנו את הפרגולה והמדשאה המדהימה בין הצימרים לגן אירועים ירוק, מתוק ופורח. עגלות עמוסות כיבוד המתינו למוזמנים, ונגנית נבל הנעימה את האוירה. דקורציות נתלו סביב, והשמחה גדשה את הלבבות.














































רק בריאות, אושר ואהבה גם בשנים הבאות!!!







3 תגובות:

  1. wowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowowo
    טלטלונת מדהימונת
    כמה מרגש ונוגע מה שעשית לאמא שלך
    כמו תמיד הבאת אותה בשיחוק אדיר
    רק בריאות ועוד המון שנים מאושרות לכולכם יחד

    השבמחק
  2. איזה, איזה.. אין לי מילים!!
    בא לי להכנס למסך ולתת ביס בהכל!!

    השבמחק
  3. הפוסט הזה בא לי בדיוק בזמן!! ;)
    בקרוב לסבתא שלי יש יומולדת 80!!! :)
    אני כבר חודשיים מתלבטת ביני לבין עצמי מה נעשה לה ליומולדת

    השבמחק