יום שישי, 30 באפריל 2010

שמחה

כששואלים אותי למה בחרתי להיות מעצבת עוגות, אני מיד מספרת על השמחה העוטפת את המקצוע שלי.
כבר עבדתי בעברי בתחומים רבים, במקצועות יצירתיים ומהנים, אך נדירים המקצועות בהם אתה פוגש כל העת אנשים מאושרים:
ילדים נרגשים הבוחרים בעיניים נוצצות את צבעי ורוד, ירוק, טורקיז וכתום,
זוגות סמוקים המתכננים יחד עוגה צחורה וחגיגית, כמו מבטיחים לעצמם שנים של שלווה עוטפת ורכה,
אמהות דומעות המתקשות לבחור צבעים רכים ליום ההולדת הראשון של בנם הקט,
אבות המזמינים עוגות ענק, מגדלים של קצפת מתוקה לבת המצווה של ביתם הבכורה,
סבתא נרגשת המזמינה עוגת גיוס ירקרקה.

עוגות, עוגת, עוגות, עוגה להצעת נישואין, למסיבת רווקות, לתחילת עבודה, לפרישה, לחתונת הזהב, לחתונת הכסף, ליום האהבה, ליום האם, ליום הולדת 50, ליום הולדת 90, להצלחה במבחן, לקבלת תואר,למעבר דירה, להצהרת אהבה נטולת סיבה.
ואני מתמלאת לי באנרגיות המשכרות והעוטפות, מברכת במזל טוב ובהצלחה, תורמת את חלקי הצנוע ליום המאושר- וממשיכה הלאה.

אני יוצאת מהתמונה בדרך כלל ממש לפני הרגע הגדול, חצי שעה לפני שמגיעים האורחים, בבוקר בת המצווה.
ואם אתם לא שוכחים אותי כשנסגרת דלת הסטודיו הורודה, אם אתם זוכרים לשלוח לי תמונות מהמסיבה... אז באמת עשיתם אותי מאושרת.
לראות את האושר שהביאה העוגה לחתן השמחה- שווה ימים ולילות של עבודה ללא שינה!

מצורפות תמונות מבת המצווה של גל, שהוריה המקסימים הזמינו לה שתי עוגות בת מצווה, וזכרו לשלוח לי את התמונות המקסימות האלה.
תודה לכם, ומזל טוב לגל!
(צילומים- פפרצ'י)








תגובה 1:

  1. גלוש!!! מתה עלייך , עוגה מהממת , ואני ממש שמחה שאת שומרת את הבובה חחחחח XDD אוהפ'ת אותך! <3

    השבמחק