יום שבת, 20 ביוני 2015

גם המבורגר וגם צ'יפס. גם מתוק וגם מלוח. גם כיף להכין וגם כיף לאכול!

ממש ממש לפני סוף השנה הבן שלי ביקש עוד הפעלה אחת בכיתה.
"נו אמא בואי יהיה כיף!"
ואני באה. ברור, לא?
כל עוד הוא רוצה אותי אני שם.
מתייצבת עם כל מה שצריך ונהנת יחד איתו ועם החברים שלו מבוקר נוסף שאזכור לתמיד.

משתפת אתכם בפעילות קלילה להכנה, בלי הרבה הכנות מוקדמות ועם המון המון אושר בעיני הילדים: המבורגר וציפס מינייטורים.

מה צריך?
קאפקייקס וניל (כדאי לזרות קצת שומשום לפני האפיה, טעים ונותן מראה אמיתי יותר)
מעט בצק שוקולד (אני כמובן השתמשתי בבצק המעולה של Satin Ice)
מזרה שוקולד, קורנפלקס מצופה שוקולד, ממתקי שוקולד קטנים- רצוי
"שטיחים"- שטיחי גומי מפוספסים בצבע ירוק
רויאל אייסינג אדום (אני השתמשתי ברויאל המוכן והמצוין מבית Magic Colours)
שקית תפוצ'יפס

עטרת נייר- רצוי בגוונים של אדום
פריסה של קופסת הצ'יפס (פריסה להדפסה תמצאו בתחתית הפוסט)
מספרים
נייר דבק
סכין חד פעמי

מה עושים?
צ'יפס: גוזרים סביב הפריסה. עוברים על הקוים המעוגלים בקצה מספרים או בצידו האחרוי של סכין חיתוך, ומקפלים ליצירת הקופסא.
מדביקים בנייר דבק וממלאים בצ'יפס!
(ניתן להחליף את התפוצ'יפס בחטיף צ'יפס מקלות הדומה יותר לצ'יפס אמיתי)

מקלפים בעדינות את הקאפקייק ומניחים את העוגה על עטרת נייר נקיה
(כדאי להפוך אותה כך שהציור יהא כלפי מעלה)
חותכים את העוגה לרחבה בעזרת הסכין.
לקבלת "המבורגר" שוקולדי במיוחד לשים לתוך בצק השוקולד ממתקי שוקולד קטנים אשר יוסיפו טעם ומרקם. יוצרים כדור, משטחים אותו ןמניחים על מחצית העוגה התחתונה.
מפרידים את ממתקי הגומי הירוקים לפסים דקים יותר, קוצצים ומניחים על הקציצה כירק.
מוסיפים "קטשופ" מרויאל אדום, ומכסים במחצי השניה.

תודה לילדי כיתה "אלון" המקסימים שיצרו, השתתפו, זללו ולא הפסיקו לפרגן.







חופשה נעימה ומתוקה שתהא!
שלכם,
טל צפריר

פריסה להדפסה:





תגובה 1: