יום שני, 18 באוגוסט 2014

עוגיות חמאה לתומר

כל שנה, מאז שאני זוכרת את עצמי, בבוקר יום הולדתי מחכה לי שולחן יום הולדת גדוש בהפתעות, בברכות ובממתקים שה"גמדים הקטנים" הכינו לי בלילה.

כמובן שאת המסורת המתוקה הזו הורשתי לילדי, וחמש פעמים בשנה (גם לבעלי כמובן) אני חושבת מראש על קונספט, קונה, מכינה ומתארגנת, ובאמצע הלילה מתעוררת ועורכת שולחן מתוק לחוגג.

הילדים כמובן מאושרים מהעניין, עושים את עצמם שאין להם מושג שזה יקרה אבל שולחים "הערות בונות" בימים שלפני: ממתק שנורא מתחשק, מתנה מדליקה ועוד.
השנה תומר רמז- "אני אוהב עוגיות חמאה :-)"

אז מה עושה אמא?
קורצת עוגיות חמאה בצורת לב? הרי אין כמעט זמן לנשום, עוגיות לב הן דווקא רעיון זריז ואוהב...

עוד קצת זמן, באמת שלא המון, ובצק טעים הוכן (תודה ענקית לשף קונדיטור ברי סייג על המתכון הטעים והיציב כל כך שרקחת במיוחד עבורי), רודד, נחתך ונאפה.
בינתיים קניתי כמה ממתקים אהובים במיוחד, והחבאתי אותם בתוך בית הממתקים המואר.

על שולחן יום ההולדת, בין שלל הברכות והמתנות הקטנות, הוצב בית ריחני ומואר, מזכיר בעיצובו מסעדה כפרית בה ביקרנו פעם יחד, עוטף בחובו את כל המתוק והאוהב שבעולם.








תגובה 1: