יום שלישי, 27 באפריל 2010

אנחנו במצברוח רומנטי...



















בלוג קנדי ראשון!
אנחנו במצברוח רומנטי...
כל יום, כל היום, פונים אלינו לסטודיו זוגות מאוהבים רגע לפני חתונתם.
אם אי פעם תהיתי למה בחרתי במקצוע המתוק הזה, אני מקבלת תזכורות יומיות: אין כמו לפגוש אנשים מאושרים, מאוהבים, מחוייכים וסמוקים, אשר משתפים אותי בתשוקתם לערב חלומי בו תונצח אהבתם, בבואם אלי להגשים חלום נוסף שלהם בדרך אל האושר.

וכיף כל כך להכנס ולו לרגע לאושר המשותף הזה, להרגיש חלק מן המסיבה, לדמיין יחד את צבעי המפות והפרחים, למשש את פיסת הבד מהשמלה על פיה אעצב את שמלת הכלה בראש עוגת הכלולות.

בפרץ של רומנטיות שכזה נולד המבצע המפנק הבא-

זוגות אשר יזמינו עוגת חתונה בין התאריכים 27.4- 5.5 יקבלו-
עוגה אישית מרהיבה ורומנטית-במתנה!
העוגה תסופק יחד עם עוגת החתונה, ותיועד לחתן ולכלה בלבד, לזמן שהוא רק שלהם.

וגם אתכם, קוראי הבלוג שלי, מתחשק לי לפנק...
בין המגיבים לפוסט זה תוגרל
סדנת עיצוב עוגות בסטודיו טלטלים במתנה!
(שווי המתנה- 280 ש"ח. ניתן להמיר את הסדנא בספרות בהוצאת הסטודיו)

ולמי שרוצה להגדיל את סיכוייו לזכות-
בכך שתפרסמו את ההגרלה בבלוגים, פורומים, אתרים או בפייסבוק- תקבלו סיכוי נוסף לזכות!
לכל פירסום שתיצרו העלו תגובה נפרדת וכך תזכו לסיכויי זכייה גדולים יותר
( צרפו כמובן בתגובתכם הלינק לפירסום שהעלתם)



בתמונה אורלי ואורי ליבני- מומלץ להכנס לאתר של אורי, אומן הבלונים המוכשר.

יום מקסים!

54 תגובות:

  1. אני באה להזמין עוגת חתונה, יום שני בבוקר. אני מנוה שאנן, תזכירי לי שוב איך להגיע? תודה

    השבמחק
  2. בשמחה ציפי!את מוזמנת להתקשר ולתאם את פגישתנו. הכוונה לסטודיו תמצאי כאן:
    http://www.taltalim.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=35549
    נשמח להפגש!!!

    השבמחק
  3. אני כבר הרבה זמן רוצה להגיע לסדנא שלך, רק שאני מהוד השרון...
    יהיו ברעננה סדנאות שהן לא הסדנא הראשונית?

    השבמחק
  4. וואו עוגות החתונה שלך חלומיות,יש לי במחשב תיקיית תמונות של עוגות שהכנת ומידי פעם כשבא לי לשטוף את העיניים ,אני נכנסת להתבונן ביופי הקסום הזה.

    השבמחק
  5. היי,
    אני רוצה להכנס להגרלה!
    אמנם עברתי אצלך כבר כמה סדנאות (לפני הרבה שנים :-)) - אבל אשמח לבוא שוב :-)

    השבמחק
  6. איזה יופי של עוגות,ואני רוצה סדנההההההההההההההה

    השבמחק
  7. גמני גמני רוצה סדנה

    השבמחק
  8. אלופת האלופות,מדהים כמה כשרון באדם אחד.

    השבמחק
  9. מקסים מקסים ואם אזכה אתן לאשתי את הסדנה

    השבמחק
  10. גם אני רוצה סדנא, הייתי בסדנא לפני שנה, סדנא אישית וכיפית בה רכשתי מלבד את הטיפים והכלים, את הביטחון לפתוח עסק בעצמי: מותק של עיצוב - www.motek-rotem.com
    אבל זה תמיד כיף לבוא אלייך לסדנא (אז אני אשמח לסדנא), ובכלל אלייך לסטודיו המהמם!

    השבמחק
  11. טל
    את יודעת שאני מעריצה שלך
    אני מעריצה מספר אחד ואת אומנית מספר אחד .
    כל עוגה שלך יצירה מופלאה .
    את כל כך מדוייקת כל כך מצויירת וכל העוגות שלך שמחות ומחיכות כמוך

    אומנית ממש

    השבמחק
  12. ברור שגם אני רוצה...
    מפרסמת בפייסבוק שלי.
    יום נפלא!

    השבמחק
  13. מאיפה את מביאה את הרעיונות הגאונים האלה-אלופת העולם את/
    למה אין קישור לפיסבוק?

    השבמחק
  14. איזה עוגות מתוקות..תרתי משמע

    תודה על הקנדי

    השבמחק
  15. פששש. איזה יופי של בלוג קנדי... סחטיקה..
    רוצה מאד להכירך פנים מול פנים... באתי פעם אחת לנשר קפצתי אלייך, צילצלתי בדלת אך ללא מענה :(

    השבמחק
  16. הנה קישור לבלוג שלי. בטאג בצד ימין ניתן לראות את הקישור לבלוג
    http://limorcake.blogspot.com/

    השבמחק
  17. טל, אוהבת את העוגות שאת מעצבת, אוהבת את סיגנון העבודה שלך, הקומפוזיציות המשגעות, הצבעוניות המיוחדת והפיסול המושלם. את כמעיין השופע, כל עוגה שלך חגיגה כשאת ממציאה בכל פעם את הגלגל מחדש. כאשר נדמה שהגעת לשיא השיאים את מפתיעה בעוגה חדשה ועיצוב מיוחד. על זה נאמר - מ ל כ ה -.

    השבמחק
  18. הי טל

    אני תמיד אוהבת להציץ לבלוג שלך ולראות את החידושים ואת כמובן יודעת כמה שאני אוהבת אותך וצי ילדיי.
    את ממשיכה בעבודות הנפלאות וברעיונות אין סופיים.
    איזה כיף :-)

    סיגי פרידמן

    השבמחק
  19. קוסמת! מעריצה את הדברים המדהימים שאת עושה :)
    תודה על ההזדמנות!
    גלי

    השבמחק
  20. תודה לכולם!
    מוזמנים להמשיך להרשם לבלוג, להגיב ולהעלות קישורים,
    תוצאות ההגרלה יפורסמו מיד עם תום המבצע, ב-6.5.10
    ושוב תודההה על המילים הטובות!!!

    השבמחק
  21. אני ממש רוצה לזכות בסנדא!!!
    אני כל הזמן מסתכל באתר ומפנטזת על הרגע בוא אוכל להרשות לעצמי להגיע ולהנות מידיעותייך!
    PLZ!!!

    השבמחק
  22. כמובן שפרסמתי את זה בפייסבוק...
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/?ref=logo

    השבמחק
  23. העוגות מקסימות כרגיל ומעוררות השראה,
    עשיתי אצלך סדנא לפני כמה שנים ואשמח לעוד אחת...

    השבמחק
  24. העוגות שלך, כרגיל, מדהימות ויפהפיות תמיד. הפרסום הזה לעוגה אישית לחתן וכלה עושה ממש חשק להתחתן שוב, ואני אשמח מאוד להשתתף בסדנה שלך כשאבוא לבקר בארץ ביולי, תודה על הסיכוי לזכות!
    אסנת

    השבמחק
  25. העוגות שלך טל יפהפיות והן גם נראות מאוד טעימות. אני עצמי מכינה עוגות בצק סוכר לפעמים ומסתכלת עליך כהשראה חיובית ביותר. אף פעם לא לקחתי סדנאות או קיבלתי הדרכה ואשמח להשתתף דווקא בסדנא שלך ולקבל כלים ממספר 1!!!
    בנתיים אמשיך לעקוב ולהנות מהאתר שלך ומהבלוג המקסים.

    נאוה

    השבמחק
  26. אני גם רוצה לזכות!!!
    (ואני לא אתן לאמא שלי את הסדנא, אולי אני אביא אותה רק להגיד שלום)...
    חן

    השבמחק
  27. העוגות שלך מקסימות אז נראה לי שווה ביותר לקבל סדנא והדרכה ממך! אני לא אוותר על זה :)
    תמשיכי להצליח ולשמח אנשים עם העוגות הצבעוניות והמתוקות שלך!

    השבמחק
  28. ופרסמתי בבלוג שלי את המתנה הנפלאה שלך!

    http://sukariot.blogspot.com/

    השבמחק
  29. איזה כיף אני אוהבת סדנאות. אוהבת מאוד את העוגות שלך

    השבמחק
  30. מקסים מקסים מקסים ! אין לי מילים ליופי ולשלמות של העוגות מעשה ידייך! ברי מזל אותם זוגות לא רק על שמצאו את אהבת חייהם, אלא גם על כך שיזכו לעוגה בעיצובך לכבוד אותו אירוע מרגש..
    המשיכי כך!

    השבמחק
  31. אמממממממממממ אני בהריון אז אני חייבת את הסדנא הזאת אחרת ייצא לי ילד בצורת עוגה!!! אני מטורפת על הדברים שלך ומתלהבת כל פעם מחדש!!!!מהממת אחת אין עליך!!!

    השבמחק
  32. שוב ושוב את מככבת אם זה לא העוגות אז השיווק- פשוט אין עלייך!!!

    השבמחק
  33. סדנת העוגיות נשמעת מהממת! מחזיקה אצבעות שאזכה...

    השבמחק
  34. איזה כיף....המצב רוח הרומנטי נשמע לי מצויין וסדנה אצל עוד יותר (-:

    השבמחק
  35. עוגות מקסימות, נהנית לצפות כל פעם מחדש ואשמח ללמוד יום אחד להכין ולו משהו קטן מכל הידע שלך

    השבמחק
  36. וואו איזה עושר של עוגות והמון תודה על הנדיבות,
    מתפללת שאזכה

    השבמחק
  37. אמא של נועה2 במאי 2010 בשעה 3:30

    את אמיתית?לאאאאאאאאאאאאאאא יכול להיות,
    העוגות שלך מכוכב אחר,פלנטה אחרת,מה שלא יהיה,
    פשוט ממסיות במתיקותן

    השבמחק
  38. העוגות הכי יפות שראיתי
    ומחכה לסדנה

    השבמחק
  39. אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה-כמובן שבלי עוגה של טל טלטלים.
    מה אומר שלא נאמר-אליפות עולם.

    השבמחק
  40. בלוג קנדי שווה מאד!

    השבמחק
  41. איזה כיף,חולמת כבר על סדנה אצלך.
    העוגות שלך מהממות

    השבמחק
  42. וואו איזה כיף כיף,תודה על ההזדמנות
    וכמובן אוהבים כאן את היצירות שלך.

    השבמחק
  43. ואם זה נחשב אז פרסמתי בעבודה-תפוצת נאטו

    השבמחק
  44. רומנטיקה....
    איזה יופי :) רעיון מקסים..

    חבל שאני כבר נשואה... ואפילו לא זוכרת אם היתה לי עוגת חתן כלה...

    יום טוב
    אורלי
    אוהבת מאוד את העבודות שלך!!!

    השבמחק
  45. כמה קסם ויופי יש בעוגות האלו.
    ואני כמובן רוצה סדנההההההההההההההההה

    השבמחק
  46. תודה תודה ושוב תודה-
    עוד יומיים לתוצאות!

    השבמחק
  47. איזו התרגשות,זה מתקרב,וואו אני ממש חולמת לזכות.
    פרפרים בבטן.

    השבמחק
  48. לטל המוכשרת והמדהימה:
    אני נדהמת כל פעם מחדש מיצירותייך היפות.
    אני רוצה להירשם לסדנא בהמשכים ובה כל היסודות(כבר עברתי סדנא בסיסית בספייסס).אני רוצה לרענן את ידיעותיי וללמוד לעצב דמויות,ציור וצביעה על בצק סוכר.בקיצור הכל ובהמשכים.
    תודה-פרי-פרידה רחובות

    השבמחק
  49. רגע לפני שנגמר היום...
    יש לנו זוכה!!!
    והזוכה היא... anat,
    (תגובה מתאריך 27.4, בשעה 21:49)
    את מוזמנת ליצור קשר ולתאם את מועד הסדנא- אשמח להפגש!

    תודה תודה תודה ושוב תודה על שפע המילים החמות והמחבקות שכתבתם-
    מחמם את הלב עד בלי די.

    מבטיחה בלוג קנדי נוסף בקרוב...
    מזל טוב לענת!

    השבמחק
  50. וכמובן- תודה לכל הזוגות שפנו אלינו בעקבות המבצע, מקווה שתאהבו את עוגת המתנה אותה תקבלו בערב הגדול, באחד הרגעים המאושרים שלחייכם.
    תודה שאפשרתם לי לקחת בו חלק.

    השבמחק
  51. מזל טוב לזוכה-איזה כיף,כולי קנאהההההההההההההה.\

    אין פרס ניחומים לאחרים???????????..

    תודה טל על ההזדמנות ועל ההתרגשות שאחזה בנו.

    השבמחק
  52. איזה כיף לזוכה,כולי קנאההההההההההההההה,

    ומה אין פרס ניחומים לאחרים?????...

    טל תודה על ההזדמנות ועל ההתרגשות שאחזה בנו.

    השבמחק