יום שישי, 7 בינואר 2011

גשום וסגרירי

אני כל כך אוהבת חורף!
ומכיוון שיוצא לנו לטעום מזג אויר אפרפר ורטוב רק במנות קצובות, סופ"ש שכזה מצדיק בהחלט הערכות ותכנון, בכדי שלא נפספס אף רגע ביתי.
אז מה בתכנון?
אפיית חלות סוכר וקנמון עם יויו (היתה יום הולדת בגן אז לא הספיקו לאפות הבוקר), תפירת כיסוי חדש לדרכון משלושה בדים מקסימים שקניתי לאחרונה, ארוחת ערב חורפית... וזהו להיום אני מקווה.
מחר בתכנית לאפות עוגיות דובים חומות לבנות וטעימות, מצופות בשכבת סוכר מתפצפת ומתקתקה.
שתהא לכולנו שבת נעימה, שלווה, בריאה ובטוחה.
חורף שמח!

4 תגובות:

  1. שבת-שלום יקירה.
    היה כיף אצלך כרגיל. שוב המון תודה על שהקדשת לנו מזמנך היקר...
    וחוץ מיזה- מלבד העוגות המהממות שלך אני גם "מתה" על הגרפיקות של התמונות.
    כבר אמרתי- אין כמוך!
    שבת-שלום ומבורך!
    נשיקות,
    עירית דינור וגם אורי.

    השבמחק
  2. הי עירית,
    היה כיףףף להפגש שוב!
    אתן תמיד תמיד תמד מוזמנות.
    ותודה כמובן...
    נשיקות וד"ש לאורי

    השבמחק
  3. טל יקירה, אני לעומת זאת ממש לא שורדדת בחורף,קשה לי........... זה הסיוט שלי, אז תהני, אני כבר מריחה את ריח החלות והעוגיות.... את זה אני אוהבת לעשות חם ליד התנננננננננננננננננור.....חחחח
    וכמובן לא לשכוח לעלות תמונות.....
    שבת שלום ונשיקות:)

    השבמחק
  4. תודה נעמה!
    תנסי להנות מהחורף, תגלי עולם שלם של הנאות שלא יכולות להתקיים בקיץ....
    לא הכל צולם, אבל תכף אעלה תמונה של הדרכון.
    נשיקות

    השבמחק