יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

שיגעון



לפעמים אני חושבת שיש בי מן השגעון.
אישה בגילי, שחוותה אהבה, חתונה, ילדים, עליה לגן, כיתה א', שן ראשונה... ומתרגשת כל כך מנייר? נייר.
כל כך יומיומי, כל כך פשוט- ויכול לגרום לי אושר אמיתי, כזה שמציף את הלב:
נייר דקיק ועדין למגע, נייר מחוספס מעט שנכבש בעבודת ידיים אוהבות, נייר עבה וכבד עם ריח מדגדג, נייר חלקלק ומבריק. את כולם אני אוהבת.

ומהשגעון הזה נולד ליין חדש, תינוק טרי וורדרד, מוצרי נייר בניחוח מתקתק.

ראשונים נולדו הפינקסים-
עוד אהבה אמיתית הפזורה סביבי מיום שאני זוכרת את עצמי-
פנקסים בתיק, במגרה, על השולחן. כולם יפים ומזמינים, מוודאים שהרעיונות לא יברחו וימתינו לעד בין דפיהם לרגע בו יגיע יומם.
את כל מוצרי הנייר שלנו ניתן להזמין טלפונית או דרך האתר,
(וזאת בתנאי שאסכים להפרד מהם...)
שיגעון!

גודל הפנקס- A5, בכל הדפים הפנימיים- שורות ואיור קאפקייק. שני צידי הכריכה צבעוניים.











4 תגובות:

  1. שגעון הנקודות תופס כל פינה ופינה

    השבמחק
  2. מקסים! גם לי יש שגעון פנקסים ומחברות יפות...
    נא לשמור לי אחד...

    השבמחק
  3. חשבתי שאני המשוגעת היחידה שמוצרי נייר עם ניחוח של נוסטלגיה מרגשים אותה. טל, זה הכל מאהבת האסטטיקה, אנחנו לא משוגעות. לפחות עד שלא נובחן (:
    יישר כוח.

    השבמחק
  4. תודה!
    איזה כיף לשמוע על עוד ניירוהוליקיות כמוני...
    :-)

    השבמחק